het is weer even geleden

hello people...
long time no see.

Druk druk druk... www.Exmo.be is goed van de grond aan het komen en eist bijna al mijn aandacht op.
De speakers, versterkers, kabel business draait. Het sonos concept (draadloze multiroom) is aan het boemen.
Tevens heb ik nu ook een kwalitatieve unit gevonden voor buiten: SoundCast OutCast.

Deze worden via een draadloze zender (gekoppeld aan een sonos unit) tot een afstand van boven de 100m aangestuurd. Wat is er zo speciaal aan ? Volledig draadloos. Ze worden gevoed door een batterijpack waarmee je 10u luisterplezier hebt van je 4 ingebouwde speakers en 1 subwoofer. Je kunt er natuurlijk ook je iPhone/iPod/... aan vasthangen en er twee koppelen voor een stereo opstelling.
MAar hoe lang gaat dat buiten allemaal mee ? Wat als het eens begint te regenen ???
Kijk hier maar eens naar....


Ik verhuur die spullen nu ook per dag. Per stuk, per twee, met normale zender of met iPhone/iPod/... zender.

en nu ga ik jullie weer moeten laten. Moet nog een sonos playlist maken voor het verjaardagsfeestje van mijn vrouwtje. Yeeehhaaaaaaaaa rock on !