zaag zaag zaaf

ik weet het; ik begin te zagen maar ik moet dit toch even zeggen...
Gisterenavond zijn de demostukken van het sonos systeem in mijn bezit gekomen.
Ik had er twee dagen voor uit getrokken om alles deftig aan de praat te krijgen maar op een half uurtje was alles al gebakken. Wat een systeem. Alle stukken werden perfect in het wifinetwerk opgenomen en ik heb enkel wat zitten klooien met die muziekservices ( en dat is dan nog alleen maar omdat ik niet wist welke in belgie nu wel de beste is)
Momenteel speelt internet radio RGRFM een dikke beat op de uiterste hoek van mijn zolder, Ennio Morricone (mp3 op laptop) in de slaapkamer van mijn zoon en Chuck Berry (wav op laptop) via de speakers van mijn surround systeem. En ik bedien alles met 1 simpele controler ( dit kan ook een Iphone worden)
Gewoon zaaaaaaaaaalig.