Jo Vally en andere soorten mest

het moet echt van mijn hart.... Wie heeft dat programme over de scheiding van Jo Vally gezien ? Mijn hoogzwanger vrouwtje was daar naar aan het kijken die dag.... oh my god !!!!!!!! Wat een irritant belegen ventje. Ik kreeg het echt op mijn heupen. Dat is de Pfaffs maar dan op speed. Hoe kun je je nu zo belachelijk maken ?
Ik hoop echt dat op het einde van de reeks zijn vrouw hem kapot maakt in een hevige ruzie. Ik zie het al in de kranten : "Jo Vally doodgeslagen met hoge hak" Men is dan nog zeker van een bijkomend seizoen : "Mevr Vally, de rechtzaak" en misschien daarna nog "Mevr Vally, leven in de vrouwengevangenis". De verwachtingen zijn alvast groot...

Het is een kleine stap van Vally naar het volgende onderwerp : mest.
Net voor 500€ stront gekocht om in onzen tuin te verwerken. Allez, het is niet alleen de normale pipi en kakke maar ook compost... "Same shit" (heb je hem?) hoor ik je al zeggen maar er zijn wel degelijk veschillen. Een kenner proeft het verschil !!! ;-)

Volgende week gaat met men dat dan onderwerken en kunnen we de grasmatten laten aanrukken. De randen van het terras en pad naar het tuinhuis zijn mooi met betonnen plaaten afgezet dus alles kan mooi worden afgewerkt. Volgende week starten we ook met de afspanning. We kijken er alvast naar uit.