het is weer al effekes geleden...

we hebben dan toch maar besloten om de poort, hoe mooi dat ding ook is, even op het schab te zetten. Prioriteit nr 1 is dat Milan, aka DE DRAAK, lustig rond kan springen in den tuin. Of hij nu met zijn smikkel tegen een mooie houten poort knalt met zijn fietsken of tegen een strak gespannen bekaert draad maak weinig veschil uit. Of toch, bloed zal misschien makkelijker van de draad af gaan dan van die poort. Voila se, weer een reden om die poort toch nog even uit te stellen ;-)

Ik moet morgen of overmorgen de prijzen krijgen van de afspanning, dan moet ik dat nog overleggen met de buren (achter, zijkant en rechtsachter) want die mensen gaan daar den helft van moeten betalen OF ze moeten met hun fikken van den draad af blijven. Alles wat er dan op komt te hangen of te groeien zal professioneel in de fik of met vergif kapot gespoten worden. Het is maar dat ze weten wat een goede buren we zijn hé !!! "dag buurman, alles in orde ? Allez, ik zie dat uwen klimop maar niet wilt groeien, ziet er maar een beetje verdroogd uit hé, zou dat komen omdat die klimop weet dat dienen draad niet van jou is ?????"
Als dat dan staat komt de tuinman, klink chique hé, den hof bewerken en grasmatten plaatsen. Ik moet dit allemaal wel nu doen want DEN DRAAK krijgt van zijn grootmoeder een groene tractor met aanhangwagen wanneer hij mooi naar het potje blijft gaan; van ons krijgt hij een blauwe sportwagen op afstandsbediening (kereltje weet wat hij wil, heeft de dure smaak van de mama mee gekregen me dunkt) wanneer hij in zijn groot bed gaat slapen en dan moeten we hem ook nog een trampoline. Die hadden we hem al een tijdje beloofd. oké oké oké; die trampoline wil ik zelf ook wel maar dat moet niet iedereen weten.


Dit weekend ga ik me nog eens wagen aan de plinten boven...