nog 7

volgende week donderdag en vrijdag zijn we al aan het verhuizen !!!!! aaaaaaahhhhhhhh
en we moeten nog zoveel doen !!!

de mannen van het sanitair komen woensdag alles verder afwerken. Het is hun geraden. Volgende week komt de keuken normaal gezien. Donderdag komt Telenet.

Vandaag heeft mijn vader beneden al een deel in de primer gezet. Hier komt maar 1 laag. Dan ziet het er toch al wat properder uit. Waar we nu wonen is het allemaal wit, dus veel verschil gaan we niet hebben :-)

Boven heb ik verder gedaan aan de laminaat. Enkel morgen de plinten nog en een stukje in de gang en dan zijn we rond. Ik heb wel gezien dat ik 2 overgang-strips te weinig heb... Ik hoop dat ik die in de week ergens kan vinden. Het is alvast geen probleem dat de verhuis kan tegenhouden.

Rarara welke kamer is dit ?


de badkamer natuurlijk, zie je dat dan niet ??? :-)

Hier al een niet zo'n goede foto van de laminaat


Morgen werken we het boeltje verder af en zetten we de plinten.
Dan kan ik de muurlijsten en deuren van de kinderen nog een beurt geven.
Maandag komt mijn vader terug helpen met de primer....
dodo