new in town

het is er dan eindelijk van gekomen. www.exmo.be
na jaren spelen en raad geven aan anderen rond audio aspecten heb ik besloten zelf de producten te verkopen.
Jullie kunnen bij mij terecht voor Supra/Monster/Belden kabels, Denon/Integra/Harman Kardon versterkers; B&W/JBL/MKSound speakers, Sonos draadloos multiroon systeem en nog veel andere merken.

Laatst sprak ik nog met iemand die zijn huis grondig had verbouwd. Tv meubel werd op maat gemaakt; tv hangt er boven. Deze persoon was nu op zoek naar een oplossing om zijn 5.1 aan te sturen in combinatie met een tweede zone (keuken). Spijtig genoeg was zijn kastje maar 33cm diep... niet diep genoeg voor een normaal (lees betaalbaar) systeem. Advies vragen kost niets... den boel achteraf weer mogen open kappen kost wel Euro's + moeder de vrouw zal ook heel tevreden zijn me dunkt met al die sloopwerken rond haar nieuw tapijt en eiken parket.... Die kerel gaat een paar avonden alleen voor zijn tv mogen zitten vrees ik. ;-) Beter te vroeg advies vragen dan te laat !!!