eindelijk

zaterdag was het dan eindelijk zo ver....
DE VERHUIS !!!

vrijdag nog tot 1u30 met mijn schoonmoeder staan dweilen en opruimen en zaterdag om een uur of 6 stonden we al terug klaar met volle moed.
Ik ben dan om 7u30 de verhuiswagen bij Dockx gaan halen.
Na 4 keer over en weer te rijden hebben we dan toch alle ietwat grotere zaken naar het nieuwe huis gekregen. Dat rijdt nog wel leuk hoor zo'n grote bestelwagen... Een mercedes moter met de nodige toeters en bellen, laadbrug om alles makkelijk te laden en lossen. Alleen hebben we ondervonden dat paaltjes er niet voor uit de weg gaan :-(
Raak ik met het gat van die bestelwagen toch wel zo'n amsterdammertje (rood paaltje op het voetpad) zeker !!!!! Net op een zwak punt.... heel de opstap en het lichtenblok linksachter naar de kloten. We konden nog net met wat getrek en geduw de laadbrug gebruiken. Een geluk dat ik de zwaarste verzekering had genomen, anders had het me veel meer dan de 440€ franchise die ik nu heb moeten betalen gekost.
Maar ja, dat kan gebeuren hé..... Vrouwtje kon er wel niet om lachen maar misschien had dat ook te maken met het feit dat onze lieftallige kat een ferme doedoe in één van haar goede laarzen had gedropt... Ik kan niet zeggen dat het diarree was maar een harde doedoe was het zeker en vast ook niet.
Buiten deze twee zaken en het feit dat ik nu op de donorlijst sta voor een nieuwe ruggegraat is het al bij al goed verlopen.

WE hebben er nu twee nachten geslapen en het voelt goed...heeeeel goed. Ons zoontje heeft gisteren ook een goede nacht gehad en kon deze ochtend lekker bij ons in bed even naar de tv kijken....

De gasketel moet nog een beetje beter worden afgesteld, de ventilatie werkt nog niet omdat er mogelijk niet de juiste software werd gebruikt voor de programmatie, de isolatie op zolder moet nog worden afgewerkt, ..... nog 101 zaken die we moeten doen maar ik trek het me even niet aan. Nu eerst even op ons effen komen.
Ik probeer deze avond wat foto's te maken en online te zetten.

Nen dikke mercie voor alle helpende handjes !!!